Je nám líto, že nastala některá z okolností, která vás nutí produkty zakoupené na našem eshopu vracet či reklamovat. Jsme tu pro vás a chceme, aby byl případ co nejrychleji vyřešen k oboustranné spokojenosti. Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách.
Prvním krokem pro založení reklamačního případu je zaslání reklamačního mailu na:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , ve kterém uveďte číslo vaší objednávky a faktury, dále stručně popište typ závady a požadovaný způsob vyřízení reklamace. Poté vás budeme kontaktovat e-mailem a domluvíme další postup.
Pokud potřebujete s reklamací jakkoliv pomoci, kontaktujte nás, prosím, na tel. Čísle +420 777 600 819. Ochotně a rádi s vaší reklamací pomůžeme.
Upozornění: V žádném případě, prosím, neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!